BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

liVe youR liFe

liVe youR liFe

Thursday, September 2, 2010

FeeLing~~

First of all, wanna say good morning 2 all of u..dah 2 hb 9 dah...so fast indeed..dr masa ke masa makin tua hehe...bngun2 pagi ni..prasaan dah bercampur baur dah..sedih la apa la...worry la apa lah smua ada...x selesa...adakah aku telah memilih jalan yg betul? Aku pun confuse..melihat keadaan org lain yg selesa dgn hidupnya membikinkan aku rasa cemburu(tetapi tidaklah smpai benci melihat mereka)..cuma cemburu kerana mereka ada jalan hidup yang sempurna dan memenuhi cita2 dorg >.<. Impian aku meninggi gunung,tetapi aku x pasti sama ada aku mampu utk mencapainya...dalam kes aku? aku pun x pasti sama ada nasib dan takdir yg menentukan atau sikap aku sndiri yg pemalu membuatkan hidup aku sedemikian rupa? Kalaulah sikap dan perangai dapat dibeli dgn wang ringgit...aku ingin skali membeli sikap yg mudah bersosial,tidak hiraukan prasaan org lain dan sikap yakin pada diri and aktif..malangnya..itu adalah mimpi semata2.. Aku pnh mencuba utk mengubah sikap aku kpada somebody else...tptapi x dapat...ini adalah kerana..aku adalah aku..xdapat diubah..kalau satu hari prangai aku berubah mcm yg aku impikan..akulah sorg yg bahagia skali sedunia heehe...kadang2 aku pun confused dgn dri sndiri..Just like my mum said...''jangan hiraukan prasaan org lain terhadap kita...biar jer la og mau cakap tntg kita..as long kta x kacau dorg dan kita sndiri selesa,mulut org xdapat kter stop dr bcakap tntg kita..sebagus manapun kita buat ngn dorg..once u did smthing wrong on them..dorg tetap TIDAK akan melihat kebaikan yg telah kamu buat''.. akan ku cuba utk peraktikkan my mum's word itu ..wat On earth



P/s: be positive in what u r doing dan jangan terlalu menjaga hati org lain..ianya x baik utk kesihatan O.o
  
   

0 comments: