BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

liVe youR liFe

liVe youR liFe

Saturday, September 4, 2010

Tunggu punya tunggu!~~

ish...menunggu benda yg x pasti adalah sesuatu yang memeritkan sngat...aku memg mharap sngat bnda itu datang, tetapi..keputusannya mcm tiada harapan...ishh...mcm mana lah keadaan hidup aku tahun 2011 yg bakal datang ni..adakah masih serupa sebegini rupa? atau aku telah melangkah ke arena baru? smuanya tidak dketahui lagi...petang kemarin...chek plak laman web kerja...mgatakan x berjaya ditemuduga...mbuatkan aku rasa lemah seperti sedia kala...npaknya tiada jalan lain kot....menunggu satu lagi jawapan yg TAK pasti jgak...kalau x berjaya?? hermmmm...nothing else i can say lewwww.......npaknya terpaksa mengikut kehendak famili yg selama ini telah "mengansak" aku utk berbuat sedemikian..dan aku pikir..ianya bagus juga lah....ingatkan kazen aku mampu tolong jgak...xda berita...siap call lagi 2...x dijawab.,ish3...dugaan je..hhee..tp ada baiknya jugak..sbb aku pun x berapa mau pergi ke tmpat tu..jauh dr hometown.... aper la nak jadi? stiap manusia mmg ada masalah punyalah...kata org expert...kalau tiada dugaan n masalah waktu hidup...hidup x best...xda dugaan yg mbuatkan kter jd lebih matang... betul ke?? memg betul...aku yg x ambik serius dalam hidup...mmbuatkan aku mjadi smakin lemah dan takut menghadapi dunia yg sememangnya perlu untuk dteroka.. :)

xper lah...sabar je menanti benda yg kebarangkalian nya xmungkin dkecapi...atau dikecapi.. peace :)

0 comments: