BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

liVe youR liFe

liVe youR liFe

Sunday, September 5, 2010

HapPy SundaY~~

FirsT of all...wanna say Good Morning dan Happy sundaY 2 all of u..be je balik dari pasar,tujuannya? x lain x bukan..mengisi perut Yg kosong bersama faMily lah..nak tau apa yg aku makan utk djadikan kiranya sarapan pagi? Ini dia...

 Ini adalah mee rangkai @ mee kolo..sedap tau..hehee...

 By the way, hari ini aku agak gembira la jugak kan..sebab aku td berjumpa dngan kakak yg sama kerja ngn aku dulu di tempat kerja..lama x berborak ngn dia..rasa mau stahun plak berborak..kakak tuu dah beli henpon baru U!! LOLzzzz..masih mau berborak..masa x mengizinkan la plak..xpe la..sri aman kecik..bila2 masa je dapat jmpa dia lagi pun..Thus, kawan aku yg sdah lama x sms pun..kembali sms..adakah dsbbkan prasaan rindu? atau sebaliknya? x tahu lah..biar kan je.. >.<   Smua kawan aku yg study di tempat org pun smua balik ke Kampung halaman..agak rindu jgak la dgn dorg..wlpn x berjumpa kot..tetapi aku tertanya-tanya..apakah khabar beritanya kawan aku sorg yg kerja di smenanjung..dah lama x bagi kabo berita dan x pnah balik sarawak..nak sms..takut la plak..chek2 kte sms..dier x reply..kan malu LOLzzzz..anyway.harap2 dia sihat2 n happy ngn kerja dia as a costumer service di TM.. Kawan aku dr fom 1 pun balik ini pagi ke Sri Aman...harap2 dapat kluar lah ptg ni yer....sponser aku..kan ko loaded..LOLzzzzz.. ermm

Ye x yer juga..slpas makan di pasar td..aku sempat jgak ambik view ''bandar Zombie'' ahhaaha...bandar zombie tu pun tmpt kelahiran aku juga.,.bukan nak memburukkan tmpt kelahiran sndri..aku kata ''bandar zombie'' adalah kerana bandar ni unik..LOLzzz...nak lihat gmbo nyer? ok jap yer...

hahaha..inilah dier..salah satu blog di bandar tu...ni smua x edit tau..natural beauty!(percaya jela ok) LOLzz

Thats all for now..lain kali aku uodate lg crita yg x seberapa ok.. GBU! bye2 ^__^

0 comments: