BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

liVe youR liFe

liVe youR liFe

Monday, September 6, 2010

gOod MorNing~~

Tajuk jew bahasa mat salleh..tp blog aku dalam bahasa melayu la plak..biasalah..bahasa mat salleh aku x berapa lew semenjak dah menghabiskan masa di ''bangku'' sekolah..hehe.Bermula hari baru hari ini..tetapi tidak ada sesuatu yg baru berlaku pada dri ini..xda perkembangan..masih melakukan kerja yg sama,iaitu kerja yg x berfakedah LOLz...
Bangun pagi je dah start pening2...xtau kenapalah...agaknya mata aku kot..ini mesti kes mendongak laptop 24jam la ni hehee..mesti guna spek la katanya? tidak mahu lah...muka aku totally mcm nerd if la guna spek. tak nak la...malu lew hehee...nak pakai lens...harganya plak agak mahal..manalah aku mampu nak beli..kerja pun belum..nak minta dari ''BOZ", kompom x nak beli punyer..dorg x menggalakkan memakai bnda pelik2 cm tuu hhehe...xpe la...sabar jela..x yah nak hype sngat pun..sabar je..lgpun aku takut gak pakai lens..kerana seram la nk memasukkan bnda 2 ke dalam mata....rasa mau menyentuk bijik mata pun ada..ish4...tambahan pula kakak aku yg nurse tuu bgtau..kalau guna lens..ada kesan smpingan esok2...benar kew?? xtahu la..kalau ada kesan smpingan,kenapa dia sndri pun guna dulu?? LOLzzzzzzz...dan kenapa org mncipta lens kalau tahu bnda 2 memudaratkan ksihatan mata? ermmm...guess x yah nk pikir sngat lew,,gunakan je apa yg boleh dgunakan masa hidup..pas xda d dunia sok...xdapat dah guna bnda duniawi..hahahakzz.. yg penting..korg ada duit..2je..hihihi...sekian



kalaula muka aku jd mcm model guna glasses mcm ni...xpe la jgak LOLzzz

0 comments: